Výmena tovaru:
Nakoľko náš obchod ponúka jedinečné a originálne výrobky, z ponúkaného tovaru máme vždy len jeden kúsok v jednej veľkosti. Z týchto dôvodov nie je možná výmena tovaru.
V prípade písomnej alebo telefonickej dohode je možné Vami zakúpený tovar upraviť, ak to možnosti, materiál a parametre dovoľujú.
Vrátenie tovaru:
V prípade, že ste s tovarom z relevantných dôvodov neboli spokojní, môžete ho do 14 dní od prevzatia zásielky vrátiť, bez udania dôvodu. Tovar musí byť nepoškodený, bez akýchkoľvek známok používania alebo opotrebovania, v originálnom obale a so všetkými visačkami. Preshi.sk nezodpovedá za tovar, ktorý bol pri preprave stratený, alebo poškodený, preto odporúčame zákazníkom tovar vhodne zabaliť a poslať na vlastné náklady, ako balík/doporučený list. Potvrdenie o odoslaní si starostlivo uchovajte. Pri tovare nad 30,- Eur odporúčame balík aj poistiť.
Prosím, pri reklamácii tovaru vezmite do úvahy upozornenie pri jednotlivých výrobkoch o opatrebovaní použitého materiálu, nakoľko značka preshi vytvára recyklovaný/upcyklovaný tovar.
Balíky na dobierku NEPREBERÁME!
Reklamácia tovaru:
Napriek maximálnej snahe dodávať kvalitný tovar s dlhou životnosťou sa občas stane, že výrobok počas jeho záručnej doby je potrebné reklamovať, kvôli rôznym výrobným či iným vadám.
Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový, podobný výrobok. Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.
Záručná doba : Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia veci kupujúcim. Záručná doba je u všetkých výrobkov všeobecne 24 mesiacov od dátumu kúpy podľa Občianskeho zákonníka a 12 mesiacov podľa Obchodného zákonníka, pokiaľ výrobca nestanoví záručnú dobu dlhšiu. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
NIKDY NEPOSIELAJTE TOVAR NA DOBIERKU !
Odporúčame Vám odevy skúšať len v domácom prostredí, aby pri výmene a vrátení nejavili známky vonkajšieho nosenia.
Formulár na vrátenie/reklamáciu tovaru:
https://docs.google.com/document/d/18AFsOtog7HW-G33ZYuf211dg-0ZDjPRV/edit